poniedziałek, 27 maja 2013

WIELKA REAKTYWACJA!

Przez ostatni, dość długi czas miałam pewne problemy z moim kontem na Bloggerze. W końcu postanowiłam przenieść mojego bloga na nowy adres i - oto jest - w swej nowej odsłonie!
W ciągu tych długich miesięcy wiele się zmieniło w życiu szkoły muzycznej. Kończy się remont nowszej części budynku i już niedługo będziemy mogli z niej korzystać :)) . Oficjalne otwarcie całości szkoły (starej i nowej części) jest wstępnie planowane na październik br.
Już niedługo, bo 6 VI mam egzamin z fortepianu. Gram na nim inne rzeczy niż reszta uczniów (etiudę i arabeskę), co wynika z tego, że w kwietniu byłam na konkursie w Szczecinie i nie miałam dostatecznie dużo czasu, by przygotować tyle nowych utworów.
Na dodatek z przedmiotów teoretycznych mamy na koniec trzy sprawdziany: z kształcenia słuchu, zasad muzyki i literatury muzyki. Najbardziej się boję tego z kształcenia, bo pan zrobił nam już taki próbny. Moja ocena była najlepsza, a dostałam 3, więc możecie sobie wyobrazić, jaki był okropny...
Mimo wszystko mam nadzieję (jak zawsze :) ), że szczęśliwie uporam się z tymi trudnościami i jakoś dobrnę do, będących już tak blisko, wakacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz