poniedziałek, 2 września 2013

I znów do szkoły...

Niedawno wróciłam z rozpoczęcia roku w mojej szkole powszechnej. Tak trudno uwierzyć, że jeszcze wczoraj były wakacje... Myślę, że dobrze wykorzystałam te dwa miesiące wolnego czasu na doskonalenie swej gry na instrumencie. Poza tym często chodziłam na boisko, by grać w siatkówkę, a razem z rodzicami byłam na wakacjach w Górach Stołowych. Szkoda, że wakacje się już skończyły...
No cóż, nie ma co się zamartwiać, tylko brać się do pracy! Już w tym tygodniu będę miała pierwszy fortepian z nową panią. Co do teorii, to nie będzie jej jeszcze przez 2 tygodnie, w związku z remontem szkoły. Ale po tym okresie będę miała już wszystkie zajęcia w nowej, wyremontowanej szkole. Wprost nie mogę się doczekać! Dochodzą mi także nowe przedmioty, takie jak historia muzyki, czy harmonia. Zapowiada się niezwykle pracowity, aczkolwiek emocjonujący rok szkolny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz