piątek, 31 maja 2013

Za 29 dni wakacje!

W gimnazjum za 28, ale niestety, w szkole muzycznej zakończenie roku jest w sobotę... Ale czas szybko leci, więc zanim się obejrzę pewnie będzie już lipiec. Teraz dni szkolne szczególnie wydają mi się krótkie, bo we wtorek piszę sprawdzian z kształcenia słuchu, w czwartek mam egzamin z fortepianu i pracę klasową z literatury. Następnie jadę na wycieczkę, a kiedy wrócę, będzie już ostatni tydzień szkoły :) . Jednak mimo wszystko trzeba pracować wytrwale do końca, bo oceny z tych sprawdzianów będą miały niemały wpływ na ocenę końcową. Jak na razie mam już za sobą sprawdzian z zasad muzyki. Miał trzy strony... Paru zagadnień przedtem nie powtórzyłam, bo nie sądziłam, że one też się pojawią, ale ogółem myślę, że poszło dobrze. Teraz muszę przygotować się na sprawdzian z kształcenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz